.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری جشن روز مازندران در دهه ولايت

بیر ستاد بزرگداشت روز مازندران گفت: جشن روز مازندران همزمان با دهه ولایت در استان برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس علی ابراهیمی ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی روز ملی مازندران اظهار داشت: همه نهادهای فرهنگی برای برگزاری هر چه باشکوه‌ تر جشن روز ملی مازندران نیازبه همکاری منسجم دارند.

وی افزود: باید تلاش شود که مکان برگزاری جشن ملی مازندران، نوعی با فرهنگ و آداب مردم مازندران سنخیت داشته باشد و برنامه‌ ریزان تلاش کنند، مکان برگزاری روز ملی مازندران را در طبیعت سرسبز استان برگزار کنند.

ابراهیمی گفت: در برگزاری روز ملی مازندران، باید تلاش کنیم تا حضور آحاد مردم را در همایش داشته و از نخبگان ملی مازندرانی در این روز دعوت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تاکید کرد: حضور نخبگان ملی مازندرانی نقش اثرگذاری در معرفی این روز در کشور دارد و مازندران به لحاظ برد بالای علمی و فرهنگی که دارد داری‌ چهره‌ های ملی زیادی است.

وی از تدوین و تالیف 30 کتاب در راستای فرهنگ و هنر مازندرانی خبر داد و بیان داشت: تجلیل از شعرا و نخبگان ملی و کشور باید در برنامه کاری قرار گیرد.

ابراهیمی خواستار مشخص شدن بودجه فرهنگی مناسب برای روز ملی مازندران شد و تاکید کرد: برای برجسته کردن این روز که مصادف است با ولایت‌ مداری دیار علویان باید بودجه مناسبی تخصیص داده شود.

این مسئول افزود: برای بودجه‌ های ارگانهای فرهنگی برنامه از قبل تعیین شده تعریف و متولیان بودجه برای برگزاری این روز منابع مالی اختصاصی به این روز اختصاص دهند./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.885 seconds.